Байден наймає майстра мемів для кампанії 2024 року
Передвиборча кампанія президента Джо Байдена шукає експерта з мемів для залучення виборців покоління Z.
Кампанія Biden for President (BFP) розмістила вакансію «менеджера по роботі з партнерами». Ця людина займатиметься «повсякденними операціями із залучення топ-контенту та сторінок з мемами в Інтернеті».
Команда Байдена платитиме менеджеру мемів, який базується у Вілмінгтоні, штат Делавер, від $65 000 до $85 000 на рік. Ця зарплата трохи вища за середню зарплату для цифрових маркетологів у США, за даними видання Indeed.
Основна робота мемів Байдена полягає в управлінні відносинами з цифровими медіа-компаніями, подкастерами та «мем-сторінками» на різних платформах соціальних мереж.
Команда Байдена вже використовувала меми раніше. На початку 2022 року вони взяли на озброєння мем про лазерні очі «Темного Брендона», щоб показати 81-річного президента підкованим в інтернеті.
У лютому Байден говорив про мем «Темний Брендон» на шоу Сета Майєрса «Пізно ввечері». Він жартома сказав: «Мене це до біса обурює», перш ніж одягнути темні сонцезахисні окуляри.
Байден знову одягнув сонцезахисні окуляри і згадав про мем під оплески аудиторії на квітневій вечері кореспондентів у Білому домі.
Цей крок є частиною зусиль Байдена, спрямованих на встановлення зв'язку з молодими виборцями.
Багато демократів також змінили свої погляди на криптовалюту. Схоже, що цей зсув слідує за підтримкою криптовалюти Дональдом Трампом, який намагається завоювати голоси виборців.
Трамп також знайомий з мемами. Його фотографія в серпні 2023 року стала вірусною після того, як він опинився у в'язниці округу Фултон за четвертим звинуваченням.
Його кампанія швидко почала продавати футболки, чашки та інші предмети з цим фото. У грудні вони також випустили колекцію невзаємозамінних токенів (NFT) «MugShot».
На початку травня після його прокриптовалютних висловлювань набув популярності мемекоїн MAGA, присвячений Трампу.